FMCK Malmö årsmöte 2014

Kallelse till FMCK Malmö kårstämma 2014 Välkommen till stämman som vid detta tillfälle hålls på Husie övningsfält i Robothallen söndagen 9 februari 2014 med start kl 14:00. Adress: Minnesdalsvägen 55° 33.966′, 13° 5.929′ Vi håller körspåret på Nygård öppet från klockan 10:00 fram till 13:30 och hoppas du tar tillfället i akt för att utforska vårt tekniska körspår, grilla korv och snacka högt och lågt.

Motioner

Du har säkert synpunkter, idéer och förslag som behöver formaliseras i en motion. Skicka ett mejl till styrelsen@fmckmalmo.se med ditt förslag så hjälper vi dig att sammanställa det till en motion till stämman. Vi måste ha din motion/ditt förslag senast 4 veckor innan stämman, dvs senast lördagen 11 januari 2014.

Valberedning

Valberedningen uppmanar dig att fundera över hur du själv kan bidraga till att utveckla vår verksamhet, antingen i en egen aktiv roll i vår styrelse, eller genom att föreslå någon du bedömer kan bli ett bra tillskott. Har du förslag skriv till valberedning@fmckmalmo.se. Välkommen Styrelsen

Möteshandlingar